Gå til innhold

Baby-bea!! :-) vil du se på meg litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er født 12 august 1984.

Har termin rundt 25 april 09.

ser du kjønn og antall? vil jeg føde lenge før/etter??

tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp en liten gutt som kommer i mars :-) Tror det blir i slutten av mars. 3 uker før termin.

Skrevet

Oki:) Du virker veldig flink etter hva jeg har sett hva du har svart andre her inne.. har du lenge jobbet med klarsyn g tarot osv??

Kan du se ca når iforhold til termin jeg fødte jenta vår i 2007?

Ser du noe jobb på meg denne høsten?

tusen hjertlig takk for svar! Klem

Skrevet

Hei du :-)

Jeg legger ikke tarot, men engle og alvekort. Det er det som fungerer best for meg. Når jeg tar i et kort kommer opplysningene av seg selv. Som oftest bruker jeg det du kaller klarsyn. Jeg liker også å kalle det intuisjon og beskjedmottaking. Jeg spør mine hjelpere og får svar på det viset.

Jeg bruker for det meste hendene mine, siden jeg er blant dem som har fått utdelt varme hender :-)

Jeg har hatt det slik hele livet, men det er kun de siste par årene jeg har vært åpen om det og tar imot klienter.

Får opp rundt 2mnd. Kanskje opp til 6 uker før, men ikke nærmere enn det.

Når det gjelder jobb er det akkurat som om du har sett ut deg en stilling du vil ha, men har liten tro på at du får den. Har du hørt om manifestasjon? Hvis du er usikker og tror at du ikke får den er det sannsynlig at du ikke får den. Bestem deg og lev som om jobben er din, så skal du se det ordner seg :-)

Det jeg får opp når jeg legger kort er at du må slappe mer av. Ikke vær så anspent og tenk for mye på det som har vært. Ikke hold tilbake. Bare slapp av og gjør det du har lyst til. Tiden er perfekt. Samtidig skal du være ydmyk over situasjonen du er i og omfavn dine nærmeste med kjærlige tanker. Også den lille i magen. Du bør være litt ute - både i naturen - men også når det gjelder den sosiale biten. Ikke bli sittende for mye inne :-) Jeg får også opp at dersom du følger din intuisjon og manifisterer drømmene dine, vil du få mere matrielle goder. Du vet hva du bør gjøre nå. Dette føler jeg går på jobb. Jeg nevnte jo noe om det litt lenger opp :-) Får du jobb vil nok økonomien bli bedre :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk for svar:-o)

Jeg fødte ca 18 dager før termin,var jo en god stund før det også:))

Syns det virker veldi intressangt det du driver med,har selv drevet endel med selvutvikling da jeg selv mener jeg har sterk intuisjon å hender jeg bare VET ting, aner ikke hvor jeg får det fra!

Når det gjelder jobb hadde jeg tenkt å begynne på skolen nå. Men pga at jeg er dårlig å bare skulle ta ett fag ville jeg ikke opparbeide meg fødsels stipend så jeg tar sikte på en jobb dersom jeg føler me frisk nok,forhåpentlighvis ganske snart! Har ikke sett på jobber engang så er litt spent på om jeg i detheletatt får noe:)

Ja har lest the secret å vet mye om likt tiltrekker likt osv, så jeg prøver jo å leve etter det! Har funket på meg ang jobb før så er absolutt noe å ta med seg vidre i livet:O) Når det gjelder det andre du har skrevet om at jeg ikke bør bli sittende inne for mye stemmer nok det..kan bli litt mye innesitting fremover føler jeg å føler og absolutt jeg bør være mere ute spesielt i naturen..det har man jo så godt av!:)

Jeg får bare ta tiden til hjelp å håååpe at jeg blir bedre form snart! Så jeg kan komme meg enda mere ut..

tusen takk!!:o) klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...