ls83 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 kan du se om jeg blir sammen med eksen igjen? vi har ei tulle på 5 mnd sammen, og antall barn jeg får, og eventulet når? 160183
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 det ser ikke helt bra ut dessverre :-( Men nå må du huske at fremtiden du blir spådd er det som er det mest sannsynlige ut i fra de valg du har gjort frem til nå. En annen ting er at om du ønsker deg en partner må ressursen være ledig. Dvs at han ikke er forelsket eller sammen med noen andre f.eks. Jeg får opp to barn til jeg om 2 og 5 år. Men ikke barnefar. Mange valg som skal gjøres før den tid. I følge kortene har du vært gjennom en tøff tid, men at den samtidig har vært fylt av kjærlighet. Til datteren din kanskje :-) Tiden nå står det endring i fokus. Du vil gjøre en del valg som har betydning for fremtiden din, og du vil føle deg rolig og være sikker på at du har gjort det rette. Fremtid står mot i fokus. Du vil komme frem som den personen du er og våge å stå for det og sette grenser. Det vil gi deg respekt fra andre. Vær obs på¨tanker og episoder/møter du blir "utsatt" for- Det er svar på det du har bedt om. Dette gjelder både kjærlighet, familie og jobb. Lykke til :-) Klem
ls83 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 takk.. det er sant har hatt en kjempe tøff tid, eksen flyttet ut n¨r jeg var 17 uker på vei, vi hadde vært sammen i 9 år,, vi er mye sammen for tiden, han er her hver dag, alt jeg vil er å bli sammen med han igjen, det er mitt valg, han er ikke sammen med eler forelsket i noen andre...så der du mener er at vi ikke blir sammen igjen, han nevnte i stad at han kanskje ville prøve igjen, men er spent på om de¨t går? eller hva han bestemmer seg for..
ls83 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 trenger du når han er født 260782
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg får som sagt opp at det er DU som er i en valgsituasjon. Det er du som går en runde med deg selv og gjør det som føles riktig for deg... Jeg liker aldri å gi råd i samlivssituasjoner. Uansett hva jeg ser sier jeg at du må kjenne på hva du vil. Vær ærlig med deg selv. Ta et standpunkt og stå for det. Ikke bra for noen av partene om du vingler. Ta deg derfor god tid. Ingen hurtig avgjørelse. Så vet du at du har valgt det som er riktig for deg :-) Lykke til :-)
ls83 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 tusen takk for svar.. du høres kjempe flink ut.. har du drevet med dette lenge? jeg tror nok du har rett, selv om han sier at han vil så må jeg tenke meg godt om, kan du se om jeg og tulla kommer til å flytte, ? trodde du mente at det var han som måtte velge jeg skjønner du, de andre som spår har som regel sagt at jeg må vente på han, men at vi blir sammen igjen, litt godt at du sa at det også kommer an på meg, du har helt rett i at jeg begynner å vise litt mot, han har alltid fått gjøre som han vil ,ikke stilt noe krav til han, kanskje det er noe jg bør begynne med?..hvis jeg velger å prøve igjen, kommer det til å vare da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå