Rorrimamma Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Liten babye er han bare, tett i nesen og har vondt i halsen som alle oss andre i familien.... Så får ikke i han mye mat. Hvordan kan jeg få vekk smerten av halsbrann? Noe annet enn paracet?
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hvordan i all verden vet du at babyen har halsbrann?
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Pøs på med saltvannsspray og bruk nesesuger slik at han blir åpen i nesa..jeg merket selv at mm ikke hjalp så da måtte jeg bruke saltvann. Utrolig effektiv.
Rorrimamma Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 legen sjekket og sa det... men kunne ikke gi antibiotika til en så liten, så paracet var det eneste. men synes ikke den virker... ja har brukt saltvann, sluker og mm Det er vel mest den halssmerten som er plagen... får såvidt mat i han før han begynner å hoste og grine. minner meg om falsk krupp som jeg opplevde et par ganger med førstemann
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Halsbrann er ofte forbundet med sure oppstøt - og da bør vel lukkemuskelen følges med... Sår hals pga forkjølelse er ikke så mye å gjøre med for en slik liten tass - utenom smertestillende og evt saltvann mot tett nese. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå