Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Da rusler jeg forsiktig inn til 2. trimester. Litt uvirkelig, kom ikke så langt sist gang... Lykke til videre til alle her inne, noen møter jeg vel igjen i 2. tri snart.
*Måneskinnsjenta* Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer! Heldige du som er over "bøygen". :) Lykke til med svangetrskapet
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer masse! Håper inderlig jeg følger etter deg om en stund! Kos deg der inne
Underveis --> Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 "Det vil si 11(uker)+6(dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1." Jeg er 11+6 i dag. Vil det si at jeg går over i 2. tri i morgen eller i overimorgen? Forklaringen over (sakset fra toppen her) hopper liksom over 12+0. Da er man jo 12 fullgåtte uker, er man ikke? Men har man altså da ikke begynt på sin 13. uke, selv om man er ferdig med den 12.? Jai ikke forstå! Trodde jeg hadde det klinkende klart for meg, helt til jeg begynte å tenke over det, noe jeg selvfølgelig ikke burde gjort. Mente forøvrig at jeg går over til 2. tri på 12+0.
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Takk takk alle sammen, Vi "sees" etterhvert.
Tomaten Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Så heldig du er... håper jeg kommer over om noen få dager jeg også Vi sees!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå