Gå til innhold

Yes!!!! Endelig er virusdritten borte!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk gud for nerder og deres sære forum:) Trodde faktisk jeg skulle bli gaaaal en stund. Man blir jo koko av alt som popper opp hver 3. sekund:( Så sliter dere med trojaner o.l. så kan dere nå spørre meg om råd hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en på vei inn ti pcen min.. Men Norton har stoppa alt som har prøvd seg...

Velkommen tilbake.. Har ikke sett deg her inne på en liten stund jeg da....

Skrevet

Den er ikke så ille da, bare å slette alt som har med IE å gjøre. Tror spybot tar den også.

Skrevet

Blæh, hatt ørten av de selv. Slette TI stk i sted. En som poppet opp i eninga som jeg ikke fikk slettet. Jammen godt jeg har vært sammen med en nerd før, som lærte meg å skru på pcen i sikkerhetsmodus. hehe

Skrevet

heihei:) Nei har hatt mye å gjøre i det siste. Har vel jobbet minimum 14 timer i døgnet de siste 2 ukene. Koselig å være bittelitt savnet:)

Skrevet

Var innom butikken såvidt her om torsdagen. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gikk bort til deg og sa hei. Hadde en litt sulten baby i vogna og måtte rekke å hente snuppa i bhg. Har det vært travelt i butikken disse første dagene?

Skrevet

På norsk så blir det??? Problemet mitt er at vårt virusprg ikke har klart å fjerne det..... Har forsøkt med noen som ble anbefalt her inne også, men det funket heller ikke.

Skrevet

Koselig at du stakk innom da:) Kanskje du sier hei neste gang? Det har vært bra besøk så skal ikke klage.

Skrevet

Fjern alle temp, alle cookies, alle instillinger osv. Så blir den borte. Det er en cookie egt.

Skrevet

Den legger i tillegg en masse dritt i registeret, så å fjerne bare temp-filer og cookies etc er ikke nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...