Denice Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det noen her inne som har erfaring med dette? Hva kan det være? En venninde sitter nå på sykehuset og er utslitt etter 7 tilfeller på 7 uker hvor prinsessa slutter å puste. Noen som kan noe om dette?
Expat Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 I en slik ting så er det vel aller best at man er på sykehuset til ordentlig utredning. Apne (at man slutter å puste) kan vel skylles mye forskjellig, fra helt uskyldige til mer alvorlige ting. Du kan kanskje hjelpe henne ved å la henne prate, bringe henne de små tingene som gjør livet lettere, som favorittsnacks og skikkelig sjampo... ??
Denice Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Ja, har nettopp vært oppe der med en stoooooor melkesjokolade (hennes favoritt) og en flaske Cola... som også ble mottat med stor klem og våte øyne... sa at jeg er bare en telefon unna om hun trenger meg i natt eller i morgen....Fikk lulle vesla i søvn mens mor strakk på kroppen litt... Godt å kunne være der for henne..
xxxJulianexxx Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har opplevd det samme, men i vårt tilfelle var det fordi han er prematur. Det kan være så mye så det er helt umulig å gi noen råd. Bare vær en god venninne. Jeg ønsker både henne og babyen alt godt.
Denice Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Takker for det. Ja, kan ikke gjøre noe annet enn å være her for henne. Og det er jeg jo seff....men takker for svar fra dere.
Expat Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 http://www.encyclopedia.com/doc/1G2-3447200061.html Her er en relativt forståelig link som ikke begynner med skrekk og gru og SIDS... Konklusjonen er at det antakeligvis ligger noe medisinsk bak og når det som ligger bak er fikset så blir det bra. I mellomtiden er en pustemonitor en fin dings.
Miramor Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Min datter hadde også pustestopp da hun var like gammel. Hun ble innlagt til utredning. Det viste seg at hun reagerte på melkeprotein, dvs. allergi mot proteinet i kumelken. Nå fikk datteren min MME, og etter at vi byttet til Nutramigen så ble hun kvitt pusteproblemene. Kumelksproteiner kan også være i morsmelk hvis mor spiser/drikker kumelksprodukter.
Denice Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 Dette var nyttig info da!!! Vesla får MME og kanskje det er så enkelt som det? Men hvor offte fikk dattern din pustestopp? Denne kroppen har hatt det 7 ganger på 7 uker.. ikke noe mønster eller noe liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå