Fru Snopsi Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg var så klønette og datt på hodet ned trappa i kveld.. Hodet og albuen tok mesteparten av fallet og nå når jeg ligger å slapper av spraker babyen akkuratt som vanlig.. Tror dere at det er noe å bekymre seg for da? Er forresten ca 22 uker på veg..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Sikkert ingenting å bekymre seg over. Så lenge babyen sparker og du ikke har noen magesmerter går det nok helt fint
Fru Snopsi Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Takk for svar! :-) Har ikke hatt noen magesmerter og babyen sparker enda godt så da skal jeg prøve og ikke bekymre meg mer :-) Bare litt godt å få noen andre sitt synspunkt også - takk igjen!
Mamma til tre gutter Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 så lenge babyen sparker og du ikke har vondt i magen så trur eg nok det gikk veldig bra.. dem tåler uansett en god del inni magen er masse vatn som beskytter rundt.. men skjønner at du er bekymra.. viss det hadde skjedd noe så hadde du nok hatt smerter i magen... og babyen ville ikke vert aktiv.. kos deg videre med svangerskapet og gå forsiktig i trapper framover =)
Fru Snopsi Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Skal være veldig forsiktig i trappene framover :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Så lenge alt virker som før i magen, så har det nok heldigvis ikke skjedd noe!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 jeg ramla ned i uke 13 i forreige svangerskap. blødde krafig og store smerter, men babyen var helt fin kolliderte i 3.tri , slo magen HARDT i rattet, full fart på sykehuset med smerter, men baby like fin så slapp av du, de tåler "alt" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå