Gå til innhold

Noen som har tips til gode høstsko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og de bør forresten finnes i RÅÅÅÅSA....

 

Alt annet jeg har kommet med har nemlig fått kommentaren " åhhhh.... mamma, det der er jo guttesko" etterfulgt av en rimelig oppgitt himling med øynene.... haha... Artig med prinsesse-wannabe på fire år du... ;o)

 

Men altså... helt seriøst. Er det noen som vet om noen gode overganssko/høstsko som holder fukt (og kanskje litt kulde) bedre ute enn litt slitne joggesko ?

 

Takknemlig for alle svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ponny har vel en del fine i høst, men om de har rosa vet jeg ikke.. ;)

Minstejenta her synes de hun fikk i mørkeblå var veldig fine. Hehe.

Skrevet

Åhhh... ønsker meg også ei sånn jente for tiden. Prinsessenykkene begynner å ta litt overhånd i heimen...*sukk*... ;o)

 

Ponny ja... de skal sjekkes. Er det Din Sko eller noe som har de tro?

Skrevet

Hun er bare 1 år da, hva vet vel hun om prinsesser ENDA.

 

Haha. Hos hun på 7,5 år har ikke prinsessene helt sluppet taket enda.

Bare å glede seg!

 

Eurosko og Skoringen har vel Ponny.

Men jeg tror Din Sko har fått inn fine sko nå også

Skrevet

Åhh... ja.. 7,5 år ja... Jaja.. noen fine rosa år og se frem til jeg da skjønner jeg ;o)

 

Sjekker om det finnes noen Skoringen i nærheten jeg da :o)

 

Takker for svar :o)

Skrevet

Jada. Glad jeg liker rosa selv jeg. :D

 

Far begynner å bli rimelig lei, derimot. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...