Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 ...og de bør forresten finnes i RÅÅÅÅSA.... Alt annet jeg har kommet med har nemlig fått kommentaren " åhhhh.... mamma, det der er jo guttesko" etterfulgt av en rimelig oppgitt himling med øynene.... haha... Artig med prinsesse-wannabe på fire år du... ;o) Men altså... helt seriøst. Er det noen som vet om noen gode overganssko/høstsko som holder fukt (og kanskje litt kulde) bedre ute enn litt slitne joggesko ? Takknemlig for alle svar )
Blåmandag¤ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ponny har vel en del fine i høst, men om de har rosa vet jeg ikke.. Minstejenta her synes de hun fikk i mørkeblå var veldig fine. Hehe.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Åhhh... ønsker meg også ei sånn jente for tiden. Prinsessenykkene begynner å ta litt overhånd i heimen...*sukk*... ;o) Ponny ja... de skal sjekkes. Er det Din Sko eller noe som har de tro?
Blåmandag¤ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Hun er bare 1 år da, hva vet vel hun om prinsesser ENDA. Haha. Hos hun på 7,5 år har ikke prinsessene helt sluppet taket enda. Bare å glede seg! Eurosko og Skoringen har vel Ponny. Men jeg tror Din Sko har fått inn fine sko nå også
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Åhh... ja.. 7,5 år ja... Jaja.. noen fine rosa år og se frem til jeg da skjønner jeg ;o) Sjekker om det finnes noen Skoringen i nærheten jeg da ) Takker for svar )
Blåmandag¤ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jada. Glad jeg liker rosa selv jeg. Far begynner å bli rimelig lei, derimot. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå