Nysgjerrige Nils Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg tror jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid igjen! To streker på billigtest. Den ene er riktignok svakere enn den andre, men en strek er vel en strek? Forrige gang strevde vi nesten et år, denne gangen rakk vi ikke engang begynne å prøve! Skulle starte prøvinga for fullt om et par måneder ;-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ser ut til at du er gravid, gratulerer så masse =D
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer sååå mye!!! Vedig misunnelig men glad på dine veine Masse lykke til og kos deg masse. Ja, en strek er en strek.
Nysgjerrige Nils Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Takk, takk! Nå kom nettopp mannen hjem. Må vel fortelle han den gledelige nyheten også!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Å, du er jammen heldig :-) Gratulerer!!!
Dotten Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så masse og lykke til. Ble mannen overrasket og glad??
Nysgjerrige Nils Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2008 Han ble både veldig glad og overrasket. Vi hadde jo sett for oss maaaaange måneder med prøving denne gangen også!
Linerla Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Grattis! Håper mange av oss kommer etter deg snart.
malla85 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 gratulere så mye!!!! Misunnelig jeg nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå