Gå til innhold

fotsone terapi og akkupuntur


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg til fotsone terapi og akkupuntur for å få fart på fødselen.. er i uke 39. Noen som vet om dette egentlig fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du moden?

Jeg var på akupunktur i dag og hun sa hun kan lage rier, men det skjer ikke noe om man ikke er moden.

Jeg merker veldig murringer etter jeg har vært der, andre gangen i dag, så jeg har tro på at det modner, men om det starter fødselen vet jeg ikke :)

Skrevet

hverken lege eller jordmor har sjekket om jeg er moden, men hodet er festet, slimproppen har gått, jeg har nedpress, økt utflod, smerter i korsryggen og kynner.. Føler selv at det ikke er lenge igjen da, men jeg vet ikke da dette er første gang... hahhah..

 

 

Skrevet

Mange gode tegn da ;)

Håper du får nytte av behandlingen.

 

Skrevet

Ja, jeg håper virkelig det.. er så ufattelig lei av å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...