nat&alex Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 I morgen skal jeg til fotsone terapi og akkupuntur for å få fart på fødselen.. er i uke 39. Noen som vet om dette egentlig fungerer?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Er du moden? Jeg var på akupunktur i dag og hun sa hun kan lage rier, men det skjer ikke noe om man ikke er moden. Jeg merker veldig murringer etter jeg har vært der, andre gangen i dag, så jeg har tro på at det modner, men om det starter fødselen vet jeg ikke
nat&alex Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 hverken lege eller jordmor har sjekket om jeg er moden, men hodet er festet, slimproppen har gått, jeg har nedpress, økt utflod, smerter i korsryggen og kynner.. Føler selv at det ikke er lenge igjen da, men jeg vet ikke da dette er første gang... hahhah..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Mange gode tegn da Håper du får nytte av behandlingen.
nat&alex Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Ja, jeg håper virkelig det.. er så ufattelig lei av å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå