MoccaMocca Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Synes jeg husker å ha lest at dette kan by på problemer... Noen med erfaring?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 det er ingen problemer med d:) jeg fikk en lavtsittende epedural selv om jeg har tattis i korsryggen:)
LadyBlackJack Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har hørt at de ikke kan stikke inn epudiral der det er blekk fra tatoveringen,gr fare for å få dette inn i ryggmargen..Kommer an på hvordan tattoveringen er,det er svært få som har en tattis som dekker så mye av ryggraden at de ikke kan stikke inn epiduralen. Jeg har korsryggtattis og har fått beskjed om at jeg kan få epidural fordi om.
Resilience Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Det kommer an på hvilken anestesilege du får og hvor stor tatoveringen er. Hvis den er så stor at de må skyte gjennom kommer det an på legen. Ikke alle gjør det. Men veldig ofte finner de et tattofritt område å sette den. Hvis ikke, får du ikke svar på det før der og da.
mimmimor30 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg har en stor tatovering av en tiger bak på nederste ryggen og der har de satt epidural begge gangene før og ikke hatt noe problemer med det,,,De vet hvor nålen skel uansett....
<3 girls <3 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 sist fikk eg beskjed om att eg ikkje kunne få pga tatooen min.. so det var jo bra att eg hadde bestemt meg for å ikkje ha da
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg har tatovering midt i korsryggen, og begge legene jeg har snakket med sier at det ikke er noe problem. Så får jo tiden vise om det blir aktuelt med nål...;-)
PrincessElisabeth Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 epiduralen skal kunne settes flere steder enn i korsryggen,men det er lettest å sette den i korsryggen. Søsteren min var nemlig uheldig og fikk en som ikke var helt stødig på dette med epidural(under utdanning visstnok) og stakk ihvertfall 8 ganger spredt oppover ryggraden, det endte med atanestesilegen kom inn, dytta gutten til siden og satte den selv, og søsteren min sa at det var en laaaang skjennepreken som kom der bak henne. Men det er ikke alle som VIL sette den andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå