Gå til innhold

Forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min føler ikke lenger at jeg er tiltrukket av han.. Han føler noe er feil mellom oss. Vi har nesten ikke sex, fordi jeg aldri er kåt.. Han føler også at jeg ikke er triltrukket av han på andre måter.. Hm.. jeg vet ikke hva jeg føler. Jeg elsker han jo.. hva gjør man da? Jeg prøver jo så godt jeg kan å vise han at jeg elsker han.. er så fortvila. Tenk om jeg mister han? Da er det jo bare min egen feil.. Er så forvirra nå.. Og lei meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det sånn i perioder vi og. føler jeg gir så mye av meg selv til ungene så det blir ofte lite tid til overs til mannen, når de har lagt seg vil jeg ofte ha kroppen for meg selv:) Kåt??jaja, kanskje et par-tre ganger i mnd. Er jo ikke akkurat tiltrukket like mye i et forhold hele tiden, går i bølger det.

Gjør noe sammen, ta dere en tur på kino eller ut å spise.

Skrevet

Vi har nettopp vært og feiret årsdag.. Ute og spist og hatt "barnefri". Vi har jo endel tid sammen på kvelden, men som regel foran tven. Føler jeg kanskje drar han ned i søla ved å ødelegge selvtilliten hans (som allerede er langt nede). Er jo ikke noe godt å ikke føle seg tiltrekkende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...