Bettybu Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 224 kr på min COOP marked... Bare et apropo til alle som sier kylling er billig og sunt.... Hilsen en som bor langt unna svenskegrensen og en fegeog en times kjøretur fra andre "billigbutikker!"
ifie Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Sunt er det vel, men billig er det hvertfall ikke!! Mener noen sa noe om at det kostet 160kr på kiwi!?
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Billigere på kiwi ja ) Handlet kylling der senest idag, men husker ikk prisen, men det var myyyye billigere enn Coop.
ifie Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 ... og dehr! fikk jeg med meg den siste setninga du skrev...
Monajenten Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Coop X-tra 2 kg koster 149,- på "min" butikk, og det er fast pris:-s
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Da skal jeg jammen sjekke Coop ekstra godt neste gang ja ;o)
Bettybu Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 Jaja, sunt er det jo, men ikke "BILLIG og..." Var så mange her i helgen med alle siner tråder om sparing mm.. Vi bruker enormt på Coop marked, fordi vi bor på bygde Norge, og der skal vi ikke handle på CooP Prix... Vi er for få som bor her, og da ble det Marked.. PLUFF; og så handlet vi for et par tusen mer i mnd`n!
Bettybu Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 Da er det kanskje ikke en COOP MARKED butikk?, men kanskje Prix???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå