Gå til innhold

Graviditetsymptomer på en ikke-gravid kvinne!

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det første som fikk meg til å tro jeg var gravid var en skikkelig magefølelse at jeg var gravid. Slik sterk følelse har jeg aldri hatt uten å være gravid før. Symptomene kom etterhvert. Mensmurringer når jeg normalt ikke har dem, vært kjempesvimmel og kvalm(har spydd flere ganger), unormalt trøtt og humørsyk, hetetokter, unormalt mye sulten, blodtrykksfall, vondt i bekken og i ryggen, tissatreng HELE tiden pluss, pluss... Jeg tok flere negative tester, men var sikker på at det bare var et tidsspørsmål, før de ble positive. Testet ikke i helgen for å unngå flere negative tester. Men i går kveld fikk jeg litt blodlig utflod og i dag når jeg satt på do fikk jeg sikkelig magekramper og det fosset TR ut:( Har i hele dag spydd å hatt store smerter. Dette er noe av det merkeligste jeg har opplevd, med kroppen min. Denne kanskje graviditeten var ikke planlagt, men jeg psyket meg såååå opp til å få en baby til. Føler meg så tom, nå som jeg har gått en stund og trodd jeg har hatt en leieboer:( Jeg syntes det var veldig koselig å være innom her hos dere, men kommer nok ikke tilbake, siden min mann ikke vil ha fler barn. Ønsker dere masse lykke til. Håper virkelig det klaffer for dere snart og sender masse babystøv:) Klemmer fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist! Jeg håper du kommer inn hit senere og at din mann tar til fornuft! Lykke til med alt ditt!

Klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...