Gå til innhold

æsj.. da har vannet inntatt kroppen for fullt :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde da vann i kroppen fra før av, men i dag har tatt kaka :s

begynner og få litt ondt i leddene pga vann i kroppen.. heldigvis ikke mange ukene igjen til termin..

måtte bare syte litt :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene, om det er noen trøst!! Har også fått mye mer vann i kroppen de siste dagene. Sliter nå med å få på sko :( Godt det nærmer seg termindato!!

Skrevet

Ja, det er ikke mange sko jeg heller kommer oppi....Håper ikke det blir for kaldt ute før lillegutt bestemmer seg for å komme ut.:) har 42 dager igjen. Og har gått med masse vann i kroppen siden sommeren startet. Kan ikke huske sist jeg hadde normal følelse i fingrene....Hehe, det blir rart å kjenne hvordan ting egentlig føles å ta på igjen:)

Skrevet

I går fikk jeg plutselig masse vann i kroppen og det har fremdeles ikke gått over. Det er kanskje vanlig det nå mot slutten? Ellers får jeg det bare når det er varmt... men nå må nok forlovelsesringen av :(

Skrevet

jeg synes d er litt morsomt med vann i kroppen jeg.. Er helt fascinert når jeg trykker på skarpleggen og får deee dype merkene som bare blir værende der ;p da vet jeg med sikkerhet at ikke alt jeg har lagt på meg er fett:p men d gir litt ubehageligheter av og til, spess en dag jeg har gått og stått mye, og så kribler d fælt om natta..Bare 5 uker t termin så, overlever nok:)

Skrevet

Huff, nei det er ikke gøy. Er full av vann, jeg også. Var litt plaget med tykke ankler da sommeren var på sitt varmeste, men nå er HELE jeg blitt en vannballong, og har hatt Carpal Tunnel syndrom i begge hender i snart to mnd.

Men er egentlig i god form, og jobber fortsatt i 100% :-)

Men får håpe den siste måneden går like raskt som de åtte siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...