kokosyklus Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Værre hønsesgjeng enn dere har jeg aldri vært borti. Krysser fingerne for at dere alle finner ut hvem denne dr.Yppert er, slik at dere kan møtes i et gedigent DIB treff og lynsje han hjemme på gårdsplassen hans. Rull han i tjære og fjær.. Så kan dere etterpå sette dere ned over kaffekoppene deres og finne dere en ny dust å lynsje. For det vil alltid bli en ny Ludderet, eller Dr. Yppert som digger å skape kaos i hønsegården. Gleder meg til nestemann:) Kanskje det blir meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå