Gå til innhold

Dere snuppelurer her inne...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Værre hønsesgjeng enn dere har jeg aldri vært borti. Krysser fingerne for at dere alle finner ut hvem denne dr.Yppert er, slik at dere kan møtes i et gedigent DIB treff og lynsje han hjemme på gårdsplassen hans.

Rull han i tjære og fjær..

 

Så kan dere etterpå sette dere ned over kaffekoppene deres og finne dere en ny dust å lynsje. For det vil alltid bli en ny Ludderet, eller Dr. Yppert som digger å skape kaos i hønsegården.

 

 

 

Gleder meg til nestemann:)

Kanskje det blir meg?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...