Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Med 10 graviditetstester så bør det vel holde denne prøveperioden. Ja, jeg har blitt gal. Når kan jeg foresten vente at de er i posten? KJøpte fra billige tester.
wowo Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei Jeg bestilte på onsdag kveld hadde de lørdag. Når har du IKM? Jeg vente på EL nå, er i IKM uke 28 ( em gang mellom 17-20 sept) Lenge til.....
monkri mamma til 4 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 d tok 2 til 3 dager hos meg. har nettopp blitt ferdig med mens, så nå er d bare å prøve igjen. har du prøvd lenge?
monkri mamma til 4 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 hos meg tok d 2 til 3 dager. er nettopp ferdig med mens, så nå er d bare å prøve på igjen. har du prøvd lenge?
monkri mamma til 4 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 ble 2 svar. litt klikk her.
Kjukka Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Søstra mi sier at du bør bestille 10 til, for da har du 20
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Dette er første pp. Venter ikm senest den 12 sept, men den er egentlig ventet noen dager før det også. Tror jeg hadde el for ca 7-8 dager siden. Har hatt 3 graviditeter (2 barn og 1 sa) ble gravid på absolutt første forøk med alle 3, så jeg håper det skjer denne gangen også. Jeg er ufattelig utolmodig, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis dette drøyer i flere mnd. Har masse stikkinger i underlivet, så hvis jeg ikke er gravid så tror jeg at jeg bør sjekkes for cyster :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå