Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 så koselig at du kom etter hit. du er bare en mnd etter meg, jeg er 24+5 i dag og har termin 20. desember. rart å skulle bli småbarnsmor igjen, han jeg har fra før er jo 9 år nå. husker ikke om dette var din første eller om du hadde barn fra før. vet du om det er flere fra "oss over 30" tråden som også er blitt gravide. må bare inrømme at jeg har ikke vært inne der å fulgt så mye med. Hvordan har du hatt det så langt i graviditeten? her er det kvalme og bekkenløsning som rår:-))
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei igjen:) Å, da blir d en julebaby på dere! Så kos! Vet dere hva d blir eller ønsker dere at d skal være en hemmelighet? Jo, Giina og Pappalille er fra "oss over 30". Kansje d er flere her inne? Vet du om noen? Masse som har skjedd inne på tråden, du får gå inn og oppdatere deg:) Jo, vi har Turbo fra før, han er 2år og 4mnd.Tror ikke han forstar så mye ennå. Men han har fått med seg at mamma er mye sliten og trøtt stakkar. Men heldigvis er han en orntli pappagutt, så ettermiddagene går med til å pusle sammen med han. På dagen er han sammen med meg i familiebarnehagen:) begy Ellers så har ryggen begynnt å krangle den siste tiden, men vet jo ikke om d er fordi jeg sover så mye eller pga bæring på jobb..... Huff, er du kvalm ennå? Var du d med 1.mann pgså? 9år, d må jo nesten som å starte på nytt d da:) Har heldigvis ikke vært så kvalm, d gikk over i uke 15-16. Går du til behandling for bekkenet da? høres ikke godt ut! Fint vær i nord i dag? Her har d regnet på natta, og ser ut til at d begynner igjen snart:( Ha en fin dag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå