CC2u Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg holder på å bestille mam-smokker med navn, men bestillingen går ikke igjennom. Det er ikke kortet det er noe galt med og har prøvd flere dager. Får ikke bekreftelse på mail, og kan ikke se bestilligen på "track order". Og heller ikke belastet på kortet. Er det noen som nettopp har bestillt der ifra eller noen som har opplevd lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå