♥Snulder Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 I helgen har jeg lekt ekorn sammen med 7 åringen min! En "lek" jeg ble dratt inn helt og holdent ufrivillig:=/ Verdens mest trassige krøllebølle var i barneselskap og skulle sitte på med naboen hjem... Men det ville ikke Trasse Trassesen nei.... Han klatret opp i toppen av ett DIGERT tre.... og der satt han til naboen kom hjem... og fortalte meg at han ble igjen i bursdagen.... Jeg .... temmelig sur.... ankommer stedet og finner ekornbarnet mitt akkurat der naboen hadde forlatt ham.... Etter lokking, småprating, høyere og høyere stemme og til slutt trusler.... måtte jeg regelrett opp i busken! Noen spretne mennesker her som ønsker å bytte til seg ett stykk megatrassent guttebarn???? For jeg har liksom kommet over den alderen hvor jeg synes det er kult å sitte ytterst på en gren og dingle...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg synes du er tøff jeg, som spratt opp i toppen av et tre! Ikke hadde du tatt på vinterpelsen heller, men der satt du:-) Mellomste min gjorde også det engang. Naboen ringte på og spurte om mannen i huset var hjemme, hvilket han ikke var. Uff da sa naboen, da må jeg vel si det til deg da; datteren din sitter i toppen av den høyeste bjørka på baksiden av huset........ Joda, kjenner følelsen og den er ikke speielt kul for å si det sånn!!! Men jeg klatret ikke opp så du er mye tøffere enn meg!!!
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Heldigvis så slapp jeg å klatre så høyt;=) Han ante alvoret og kom slukøret ned da moren nærmet seg ettpar meter over bakken:=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Kanskje han var redd at treet skulle knekke og at han dermed var mest utsatt som satt i toppen!!
Reveenka Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Unnskyld den undertrykte latteren....! Hhahahahhahhaarrharrhahrrhæækkk... Hihihi! Jeg ville forsøkt brannvesenet, kanskje? Men alvorlig talt - ingen gode råd, desverre - mine fire prektige, rosa, alltid rene&pene&hele i tøyet(haha, særlig!) småpiker vil jeg nok helst beholde. Men jeg kan ta ekornet i pensjon, så tenker jeg han får prøvd seg med barbier og perler og tegning og annet pirk, sånn at han lengter hjem til den greie mammaen sin og lover på tro og ære aldri å klatre i trær og bli sittende der mer...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 He he he ja de er sjarmerende det er sikkert. Vær glad du ikke måtte ta med sagen for å få han løs. Det måtte nemlig pappa gjøre med søsteren min da hun var noen år yngre:o) Hun kilte hodet i mellom to trær som stod så tett at det var umulig å få hodet ut igjen..... Og da kom naboen å sa at det var best pappa tok med seg saga om han ville ha med datteren hjem igjen:-DDD Søsteren min lever i beste velgående altså.. Men vi sender gjerne en eske med nøtter oppover til familien Ekornsen:o))
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Kanskje jeg kan prøve å legge ham ut på Finn.no???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Ja det er ikke noe problem, ikke er det dyrt heller:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Ja det funker fint! Få Karo til å hjelpe deg med å lage annonsen - hun er dritgod på finn.no!!! Lokkemat, gratis nøtteblanding følger med gratis eller noe....
Reveenka Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Hahahaha, jeg ler og jeg ler! Jeg tror vi får snaue ned hele skauen rundt her vi bor jeg!
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 Hahaha!! Kanskje jeg får byttet ham i en anne type "nøtteliker"... en elefant freksempel??? Jeg tror faktisk jeg hadde hatt større kontroll på en slik en serru....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Kniiiiiiiis, hadde bare tatt litt mer plass kanskje...........!
Karomamma Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 HAHAHAHAHA, bra du er god til å klatre, Snulder (?) Her er forslag til annonse: Ubetydelig brukt ekorn/gutt trenger nytt hjem hos koselig familie uten småbarn. Høyt aktivitetsnivå, passer for deg som gjerne vil komme deg ut i naturen etter jobb og i helgene. Fôr (nøtter og smågodt) og accessoirer som sommer/vinterklær, sportsutstyr og playstation følger med.
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2008 God og god fru Blom.... Utrolig hva man får til når man er irritert nok... Uannsett så kjenner jeg det på kroppen at jeg ikke bør klatre i min alder...;=) Takk for annonsehjelp! Spørs om jeg må slenge på litt mer "lokkemat"...hehehe
Gjest Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Å der kom endelig lattern frem i meg!!! hehehehehehe,det var guttens sin det!! Han tenkte vel "trim foreldrer" kan jeg tro. Men oida,du er råtøff som klatra etter.Tror neppe jeg hadde fått med rullatoren opp i et tre.Du skulle spurt disse som klatrer i stolper om et par av di grepa di bruker.Da tenker jeg du hadde fått fart opp stammen. =D jeg ser det hele for meg,hahahahahaha.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Huff da ikke noe gøy å måtte opp i teet og hente da, synst du er SPREK jeg som gjør slikt:0) Jeg er livredd høyder så hadde det vært min hadde han vel sittet der enda :0( Håper du slipper flere turer opp i trær.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Kan ikke annet enn flire høyt av dere :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå