Gå til innhold

Det er skremmende å se

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor opphengt noen kan bli i andre mennesker. At dere kan bli sinte, provoserte, sitte hjemme og hyle og bære dere, rase rundt i bygd og by pr sms, msn og pm. Pga mennesker dere overhodet ikke kjenner, som dere kanskje aldri har møtt og som dere overhodet ikke har minste snev av sannhet om annet enn deres egen.

Jeg har selv blitt angrepet av et menneske som har lagt ut hele livet sitt her inne på dib, et menneske som er så ensomt at det gjør vondt å se på. Men som lever hele livet sitt gjennom et nettsted som dette og som sitter og lager sine egne sannheter om andre brukere. Et menneske som i mine øyne er svært syk og trenger profesjonell hjelp, men som i stedet hooker opp med andre ensomme mennesker som burde skaffet seg et liv for lenge siden.

Ha litt respekt for dere selv. Slutt å lev gjennom andre, men finn roen i eget liv. Kanskje dere ikke hadde vært så sinte, ulykkelige eller misunnelige.

What goes around comes around.

Og la folk være i fred. Makan til gærne mennesker som til tider vanker her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Skremmende er et bra ord på det.

Tenk å leve livet sitt her på dib.......

Når man ser måten enkelte nick blir hengt ut, så kan man lure.

Og vet du det uttrykket What goes around comes around, slår aldri feil, ALDRI.

Skrevet

Det er vel det vedkommende oppdager nå da - what goes around, comes around!

Skrevet

Vedkommende det siktes til har alrig lagt ut noens nikk, eller lagt ut noen personopplysninger om noen.Han blir rett og slett straffet for å være grov i kjeften, noe som ikke er ulovlig.

Skrevet

Sånn er det blandt mennesker faktisk.. slenger du med kjeften er det ikke så populært.. for den som enda ikke har oppdaget det..mener jeg.

Skrevet

Synes det er skremmende at noen har klart finne ut hvem en bruker er jeg. Det sier jo litt om datasikkerheten ved dette forumet....

Skrevet

Det er ikke vanskelig,da, når en bruker har gjort seg tilkjenne ved dibtreff.

Det har da ikke lenger noe med datasikkerheten å gjøre.

Hvis vi velger å gi ut navnet vårt til brukere, står vi i fare for å bli avslørt i all offentlighet.

Skrevet

Forstår at det er provoserende at enkelte slenger ut tilbakemeldinger og usaklige kommentarer på en utrolig barnslig måte. men hvorfor la seg provosere av respektløse og stygge svar? Hvis vi andre bare hadde oversett dette og diskutert på en vanlig måte så hadde alt kanskje vært unngått? de hadde vel kanskje ikke syntes det var så morsomt da?

Skrevet

Enkelte gir aldri opp. Og når annenhver tråd blir forpestet med uønsket sexprat, er det vanskelig å overse etterhvert. men det er et ikkeproblem nå.

Skrevet

Var det flere enn Den Store Avsløringen, som fikk navnene sine offentliggjort igår?

Det med at det ble funnet ut hvem den i går var, var egentlig bare tilfeldig..

Skrevet

Det er også skremmende og se hvor forskjell moderator gjør på folk.

Skrevet

Det tror jeg har å gjøre med hva de har blitt truet med.

Hvis noen ikke har sagt noe, så blir det jo ikke gjort noe. Men sendes det trusler om ettervirkninger, er det klart noe blir gjort.

Skrevet

Det var vel heller det at der var en himmelsvid forskjell på hva som ble lagt ut.

Det er ikke forbudt å si kalkunfitte, eller at man ikke liker de som er tykke eller rødhårete eller hva det nå var. Man kan mislike det til det grader, og synes det er lavmål,men det er og forblir meninger det tross alt er lov å ha.

Siden det også er rettet mot anonym er det heller ikke rettet mot en enkelt person, ergo kommer man unna at det er personhets. Det kan aldrig bli det mot en anonym skikkelse ( som for alt man vet kan være en oppdiktet person av hetseren selv)

Derimot er det helt imot lov og regler å legge ut person opplysninger av ande brukere, og å hetse brukere med nikk.

Skrevet

ok, var ikke klar over at vedkommende hadde gitt seg til kjenne selv. Han blir forøvrig ikke savnet av meg hvertfall. Synes det er altfor mange perverse folk her inne, mange flere burde vært blokkert pga ordbruk..

Skrevet

synes det var bra at han forsvant, håper han ikke kommer tilbake, en slik person som han er kvalmenes, han er en rasist, mobber, u name it.. Tror DIB blir mye bedre uten hans kommentarer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...