:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 min katt har forstått det. stadig vekk kommer hun bort og gir meg en kos, sånn kinn mot kinn før hun maler av gårde... hehe...
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Min skjønner kos istedet for klem... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 hehehe... så bra :-) de er sååå herlige!
OsloMor Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Min ene katt kommer løpende for kosing, dersom jeg klapper meg på fanget og sier Mamma bare med swong av mjau istedenfor, noe ala: "Mjau-ma". Ja, dette er seriøst, he-he;0.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Vel, i går ba jeg gamlepusen min om en suss og jeg fikk det jammen også (hun liker ikke susser), så jeg tror at katter forstår langt mer enn man skulle tro! Hun forstår også: kom, vent, gå bort, kom under. Og kooooose. Og seff suss. =) Den Gaaaaale Kattedamen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 ja det tror jeg også! de forstår sååå mye :-) og er bare helt herlige, føler at vi er en liten familie nå, småen, jeg og katten
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hahah, klem faktisk! Må nok skuffe deg, var nok ingen klem du fikk, hun bare markerte at du er hennes eiendel. Slikt forstår katter. Men kose kan de. =))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 jeg kan godt være hennes eiendel. det har jeg ingen ting i mot :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Min katt kunne sitt ,legg deg ned også måtte jeg si hversegod før han fikk maten sin ellers så spiste han ikke.Han gikk i bånd ,ikke noe problem og dusje han og han lå på ryggen når jeg klipte klørne hans. Jeg digga den katten.Noen ganger lurte jeg på om han trodde han var en hund.hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå