Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun driver og sletter div innlegg om dr yppert. Tydelig at hun ikke tåler at det skrives noe negativt om ham. Så det er vel derfor yppert har fått holde på slik han har; med støtte fra modde!!!!!

Skrevet

Så lenge ikke nevner navnet hans, må det vel være lov å snakke om noen??

Jeg synes det er rart at dere moderatorer er så på hugget for å slette alt dette men at andre ekle og vemmelige innlegg får ligge..

Skrevet

Jeg vil gjerne signere anonym her over meg.

Det er vel sent å komme på banen nå syns jeg, dere burde tatt et skikkelig tak tidligere!

Skrevet

hihi..... kanskje moderator er moren til dr.yppert?

Og ikke tåler at det snakkes om han?... Hehe vi vet jo alt om mamma-løvinner som går i forsvar for barna sine ;)

Skrevet

Prøver meg med litt effektiv rydding.

Skrevet

Men hvorfor har dere ikke ryddet opp i hetsen som anonymsiden har vært plaget med i evigheter da da?

Dere må da forstå hvor provoserende det er?

Skrevet

Ja, synes det er veldig rart at moderator plutselig har kommet på banen nå....

Skrevet

Når dere først er i siget, dere skal ikke ta med alle de koselige "kalkunfitte" innleggene også da?

Så kan det bli god stemning her igjen...

Skrevet

Helt tragisk. At noen kan få lire av seg så mye søppel uten at noe skjer. Men når vedkommende blir avslørt med navn og adresse - som noen selv er skyld i - da blir noen plutselig seriøse.

Er forskjell på folk sier jeg bare... :o/

Skrevet

nei...du har tungt for å skjønne det med personvern????....må jo være ulovlig å være så kort....

Skrevet

Har ikke tungt for det alice, men skal det være lov å henge ut andre brukere som en selv føler for også da?

What goes around comes around

Som man reder ligger man

etc etc

Skrevet

Litt seint å snakke om personvern når du deler linker og navn med andre her eller? Har man ikke opphever personvernet når man deler navn, adresse osv...med andre her? Hvis man forventer taushetsplikt fra de man chatter med her tro jeg man har litt vel mye tillit til folk. For noen har faktisk LEKKET... og det er jo det man kaller "venner". Hvis de finnes i denne verden.

Må jo være ulovlig å være så trang sier jeg bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...