nickoline79 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er så oppblåst spesiellt på kveldene,,er kun 5+6...
*Måneskinnsjenta* Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg og! Har hørt det er helt vanlig!
casandra1980 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ja helt ekstremt..så favorittklærne for tiden er joggebukser:)Passer rett og slett ikke de vanlige buksene mine:(
happygilmore Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Veldig oppblåst! 5+6 jeg også, får ikke på meg noen trange jeans lengre...
Millemor78 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg er 5+4 og har også opplevd at magen blir veldig oppblåst til tider. Innimellom ser det ut som jeg er mange mnd på vei selv om den lille spiren ligger nede i bekkenet... Jeg ble litt nervøs pga dette i begynnelsen, men det virker som det er en veldig vanlig "bieffekt". Er i utgangspunktet slank, så jeg føler det synes ekstra godt.Prøver å ikke bruke for stramme topper så lenge graviditeten er en godt bevart hemmelighet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå