Lykkelig g~g~j Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har vært å kikket litt på vogner i dag. Er så lei min store tunge simo så nå tenkte jeg å bytte den ut for en mindre vogn. Vil ikke ha trille med små hjul og så dermed på denne timmyen. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med den? Passer den for "store" barn? Hvor lenge kan man ha den? og er det mulig å supplere med en softbag i den? trenger innspill!!! )
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har timmy og jeg er veldig fornøyd med den ) Min datter på 3 år passer i den perfekt ennå. Tror nok den vil passe når hun er 4 år også. Jeg bruker den for tiden til lillegutt på 7 mnd, er så lettere å ta med den i bilen enn briovogna. En softbag vil jeg tro går helt fint i den, bare til å heve fotbrettet. Jeg har en lammeskinnpose i vogna nå og lillegutt har god plass der. Den er genial fordi den har 5 punktsele og den kan ha full liggestilling. Lillegutt trives veldig godt med å ligge den veien for da får han sett litt mer. God plass til varer under har den også, synes jeg i alle fall ) Ogjeg liker det vinduet i kalesjen som gjør at jeg kan se han selv om kalesjen er oppe.
Lykkelig g~g~j Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 kjempe flott! tusen takk flere??? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå