Gå til innhold

Flere som ser på Tv2?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars foreldrene da.. Får så vondt av hun snille mammaen jeg.

Godt de får hjelp da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun mammaen virker skikkelig ålreit. :) Kunne ønske jeg klarte å være så tålmodig. Hehe.

Skrevet

ja jeg ser på, men det er mest fordi jeg ikke gidder og reie meg for og skifte kanal

Skrevet

Hva er problemet?

Slo over nå. Hva er det som feiler ungen? Og er de tvillinger?

Skrevet

Tror jeg hadde blitt rar for lengst:-O Men, det viktigste er jo at de får hjelp da.. Litt å bryne seg på den bestemte frøkna der!

Skrevet

En familie med en bestemte lita frøken som fungerer som adm.dir. i familien.. De får hjelp til å håndtere datterens vanskelige atferd.

Skrevet

Hehe, samme her! Er jammen ikke lett å vite hvordan man skal gå frem alltid!

Skrevet

Hun var ganske sjef hu jenta der ja.... Og jeg følger noen av de rådene de får, selv når 4 åringen her får slika surve anfall...(hvilket han har hatt en del av i det siste) Mye gode råd der...

Skrevet

Tenker på det stakkars babyen jeg.. som aldri får noe oppmerksomhet..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...