Twintipp og himmelblå Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Stakkars foreldrene da.. Får så vondt av hun snille mammaen jeg. Godt de får hjelp da...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ja, hun mammaen virker skikkelig ålreit. Kunne ønske jeg klarte å være så tålmodig. Hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 ja jeg ser på, men det er mest fordi jeg ikke gidder og reie meg for og skifte kanal
FrøkenSprøken Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Hva er problemet? Slo over nå. Hva er det som feiler ungen? Og er de tvillinger?
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Tror jeg hadde blitt rar for lengst:-O Men, det viktigste er jo at de får hjelp da.. Litt å bryne seg på den bestemte frøkna der!
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 En familie med en bestemte lita frøken som fungerer som adm.dir. i familien.. De får hjelp til å håndtere datterens vanskelige atferd.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hehe, samme her! Er jammen ikke lett å vite hvordan man skal gå frem alltid!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Hun var ganske sjef hu jenta der ja.... Og jeg følger noen av de rådene de får, selv når 4 åringen her får slika surve anfall...(hvilket han har hatt en del av i det siste) Mye gode råd der...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Tenker på det stakkars babyen jeg.. som aldri får noe oppmerksomhet..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå