Gå til innhold

Hvor lenge sutre ved tenner? Kanksje forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tenkte litt nøye etter i dag fant jeg ut at babyen vår har vært sutrete i ca en uke. Han sutrer jo ellers når han er lei av gulvet, trøtt o.l, men nå har han nesten begynt å sutre før vi rekker å legge ham på gulvet. Joda, noen perioder er greie, men stort sett har det vært ei slitsom uke.

Kjenner det buler en del nede i munnen, så kan kanskje være tenner? Gutten er 7 måneder. Er det vanlig at de kan sutre så lenge? han sover godt om nettene?

Han er også snufsete og hoster litt, så kan jo være det som er grunnen til sutringen. Vet ikke. Er tungt, så tar gjerne i mot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver akkurat slik vi også har hatt det i ei uke nå!! blir enormt trøtt av det, heldigvis sover han oxo godt gjennom hele natta:) lurer også på tenner, men litt hoste og snørr her også. Den siste uka har vært en spetakkel med tanke på søvnen om dagen, er bare sutrete og trøtt. han som før var nesten bare blid heile tida!

hjelp oss noen...

Skrevet

Da dytter vi dette.. :o) Sliter også med søvnen om dagen! Han godtar stort sett å bli lagt ned, og så sovner han, men nå tar det en evighet med sutring og grining ved flere av lurene før han søvner -selv om jeg ser han er skikelig trøtt! Vil hjelpe ham, men vet ikke hvordan!

Skrevet

Dytter enda i gang i håp på svar.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...