lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 orker snart ikke mere.... hadde mye bekkenløsning sist jeg var gravid. det gikk ikke over etter fødselen. 6 mnd etter fødsel ble jeg gravid igjen, og bekkenløsningen fortsatte. Nå er det 1 mnd igjen til termin, jeg har en gutt på 13 mnd som ikke går enda. jeg har så vondt i bekkenet heeele tiden. klarer jo ikke å gå nesten i det hele tatt. det å sette den ene foten frem er et helvete. bare å løfte foten opp i skoen er grusomt. går nesten ikke ute lenger. er ingen ledig fysio i nærheten, og jeg kjører ikke bil. hva kan man gjøre? er så redd at jeg skal ha så vondt etter jeg har født og. resten av livet liksom... uff, trist å tenke på (
susemor-3 små Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Uff, føler med deg:-) Har hatt en del vondt selv denne gangen, og husker rmed gru hvor vondt jeg hadde etter fødsel 1. Den gangen var det en manuell fyskioterapaut som hjalp meg. Denne gangen har jeg klart meg uten så langt, men må ta det veldig med ro. Ta det med ro, er vel det eneste som "hjelper"... Ring rundt til alle fysioterapautene og evnt sett deg opp på liste, så får du i det minste hjelp etterhvert. Kjedelig er det, og slitsomt å ringe sånn rundt, men. Håper du blir bedre snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå