Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har så lyst til å lage invitasjonene selv, men eier desverre ikke fantasi Noen som har ideer? Hjeeelp
blirjegsnartmamma Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Vi brukte hovedblomsten i buketten som tema gjennom hele bryllupet.. Farger osv.. Hadde bilde av den på invtiasjonene, som vi laget hjemme på pc.. Forloveren min hadde dem i håret, bordene ble pyntet med dem..
Tiddelidu Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har brukt ark som jeg kjøpte på panduro, 30*30cm (tror jeg). Dette delte jeg i to og invitasjonene ble firkantete når jeg brettet de. Jeg brukte creme fargen. Utenpå lagde jeg en mindre firkant (ca 7*7cm) av gullark som jeg festet midt på arket, men ikke kant-i-kant, hvis du skjønner hva jeg mener..? Oppå der igjen festet jeg en liten firkant med ringer på. Disse får man kjøpt ferdig: (Finnes mange varianter) http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=041501 Inni brukte jeg et ark som kalles exclusive. Et tynt og elegant ark som jeg festet med et gullhjerte (type brads med to splitben bak). På noen av invitasjonene festet jeg et bånd som jeg knøyt sammen invitasjonen. Det ble fryktelig mye jobb å ta på bånd, så jeg kuttet det ut på de siste :S Det kan være litt vanskelig å finne konvolutt til dette formatet, men panduro har gjennomsiktige som er godkjent å bruke. Jeg brukte også det "exclusive" arket og skrev adressene på og festet i hjørnet utenpå invitasjonen. Ble veldig fint, og har fått masse skryt Alt er foressten kjøpt på Panduro. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå