Gå til innhold

Party her også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om jeg ble mer eller mindre bokstavelig talt tatt på sengen på fredag...

I 18-tiden strømmet det inn med festglade damer da jeg lå og tok en skikkelig cowboy-strekk og var sånn passe inne i drømme-land og ante fred og ingen fare.

Der kom de fnisende inn terrassedøra, festkledde og muntre med vinflasker og gaver i fleng. Det er damene sine det, som bak min rygg hadde kokkelert og planlagt 40-årsfeiringen som jeg hadde snytt dem for, he, he.

Og gråtassen hadde vært med på leken, han tok med seg baby og store-snupp og forsvant like fort som gjestene kom, mellom-snupp var allerede borte. Mens jeg lå og hvilte hadde han ryddet, vasket, tent lys, handlet og gjort det hyggelig her hjemme.

Alt var klart for fest, og festmenyen var alt bestilt. Jeg fikk 20 minutter til å "pudre nesen". Damene dekte bord, fylte glass og skålte, og jeg var gjest i eget hus. Bare tok i mot, tørket tårer og delte ut klemmer til de vakre jentene jeg er så heldig å ha i vennekretsen.

Jammen ikke værst å feire bursdag på den måten må jeg bare si... gjester som står for både arrangementet og gavene. Selv om jeg nå føler at jeg kanskje skylder alle en skikkelig fest, he, he.

Får vel få ut fingeren snart da, kanskje;-)

Ja, ja. Hva blir det neste? Nå er det bra medvind her altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så fint! Det hadde du jammen fortjent. Medvind i livet er bra og den varer gjerne en stund :-D

Jeg blir rørt kjenner jeg og tenker at gode ting skjer med gode mennesker. Det er klart venninnene dine må være fine, så fin som du er.

Skrevet

Så gode venner og familie du har som stiller opp og lager party-party for jubilanten :o)

Det hørtses ut som en aldeles strålende fest i medvind!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...