Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg ble irritert når barnehagen ikke ville ha de bleiene jeg brukte til barna mine fordi de ikke syntes de var praktiske nok. Også ble jeg irritert da de sa ifra flere dager etter at de hadde gått tom for bleier og var sure fordi jeg ikke hadde kommet med flere. Det går faktisk an å si ifra litt før bleiepakka er helt tømt liksom. Det er også irriterende at de på skolen krever at det skal henge reintøy og støvler både i skole garderoben og på SFO. Skal ungen ha tre sett med reintøy og støvler liksom? Beklager altså, men det har ikke jeg råd til jeg. Og hvis det hoper seg opp med klær i garderoben går det vel an å hjelpe ungene med å pakke noe ned i sekken så det kommer med hjem?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Regntøyet kan jeg skjønne, men det går kun ut over barna dine at de ikke har det. Angående up and go i barnehagen så synes jeg du skal føye deg, det er noe helt annet å bytte bleie på et barn en det er å bytte på ti. Det tar usansynlig mye lenger tid å bytte up and go i en slik situasjon, og det går ikke ut over deg eller dine barn om du kjøper vanlige bleier. Ser stort sett alle typer bleier på jobb, og de vanlige bleiene er bedre enn up and go på absorbasjonsevne. Tror ærlig talt bare at du ikke liker å få beskjed om ting jeg.
blond Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ungen trenger vel ikke tre sett regnklær? Ett sett holder hvis h*n klarer bære det fra skolen til sfo og du klarer å bære det hjem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå