vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 en i nærmiljøet gråter/suttrer masse henger på foreldrene sin...gidder ikke kle på seg,orker ikke ordne seg driike eller en skive..bare jeg som er rar nå
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 De er ofte sure og ufordragelige, frekke i munnen og skal tøffe seg litt ovenfor foreldrene sine, men sutrete og gråter mye...tja... Kanskje ikke så vanlig det. Må han gjøre disse tingene likevel da eller gjør foreldren det for ham når han griner seg til det? I så fall er det jo forståelig at han griner/sutrer, for da slipper han selv. Dersom foreldrene ikke slaver for sønnen sin og han likevel må gjøre alt selv hver gang synes jeg det er rar oppførsel å holde på slik mye ja...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 foreldrene gjør alt til slutt orker ikke suttringen
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg synes fortsatt ikke det er normalt sånn sett, men forståelig og veldig trist for gutten sin del. Tydelig at foreldrene ikke ser at de gjør sønnen sin en gedigen bjørnetjeneste.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 han har ALLTID med kosebamsen sin..hvis noen kjjefter eller han ikke får det som han vil så gråter han å koser med bamsen..barn er forskjellige men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå