mooimooi Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 er 34+4 idag og er i skikkelig uggen form. kvalm, slapp, svetter... og har hatt endel mensenmurringer og kynnere idag... og endel slim som kommer når jeg er på do. prinsen har vært lite aktiv idag også, men han rører på seg nå og da så det er nå liv:) er så redd for at han skal komme ALT for tili... noen flere som har hatt det sånn? vært sånn siden jeg sto opp kl 8, men litt likere innimellom...
Ønskebaby08*12 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Her er ikke formen så bra. 34+3 i dag. Sliter med bekkenløsning, i tillegg til MYE kynnere. Føler magen er stram uansett hva jeg gjør. Har også fått mer slim og utflod de siste dagene, kroppen er slapp, og jeg orker lite for tiden. Så det er vel et tegn på at kroppen gjør seg klar for fødsel sånn etterhvert. Snuppa mi er også mindre aktiv nå enn tidligere, men jeg kjenner henne opptil flere ganger om dagen. Hun sparker ikke så mye, men det er mer romstering, og større bevegelser.
mooimooi Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 har ikke vært plaget med noe hele svangerskapet, så dette er vel takken ... hehe... å ikveld har jeg vært svært ofte på do å tissa... bare de siste 45 minuttene har jeg vært på do 5 ganger og det kommer mye hver gang... skjønner ingenting jeg... var slik vannet mitt gikk sist, jeg merka det ikke engang... gikk hele natta på do med gjevne mellomrom... det er vel ikke vannet nå vel :S ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå