Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hvordan finner dere musikk til den store dagen?, jeg vil så gjerne ha levende musikk, sånn skikkelig dansemusikk....... men hvordan skal jeg FINNE dem? jeg syns jeg har søkt på så mye på internett, men finner ikke no........ Er det noen av dere som vet om noen flinke noen i ullensaker området??? PS hva betaler man for sånt??????????? håper jeg får noen svar=)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Vi fant noen via kjentfolk. Tror det er som regel slik, noen kjenner noen som spiller i band eller no'.. Vi skal betale 6000, da spiller de til det er slutt. Men det tror jeg nok er billig... tror vi fikk litt avslag siden faren det var faren til brudgommen som kjente dem i vårt tilfelle. Har hørt om de som tar 15 000 og hadde vel regnet med å betale hvertfall 10 000 - så jeg ble veldig glad! Spør på jobben om det er noen som kanskje kjenner noen, spør folk du kjenner som har giftet seg før hvem de brukte. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå