Kæmma og trultene Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Lurer på om jeg har en liten spire skjønner dere, og skal ut og fly med jobben denne uka. Er jo ikke langt på vei, men var det greit å fly før så og så mange måndeder? Husker ikke dette jeg.. Noen som kan hjelpe? Skal teste i morgen da, så jeg vet sikkert...
Babyønske �� Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Det er ikke før mot slutten(siste 4-6 uker)det ikke er anbefalt å fly. Og da for at flyselskapene vil unngå fødsel i lufta. Så ellers er det ingen problem å fly
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg har flydd i både dette og i mitt forrige svangerskap og det har gått vedlig greitt. Var 6 mnd på vei når jeg fløy nå sist- merket etterhvert at det ble litt trangt i setet, og jeg måtte strekke på bena litt, men ellers gikk det helt fint. God tur
AO3 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har fløyet masse - helt fra før jeg visste at jeg var gravid og helt fram til jeg nå sist fløy jeg i uke 31. Men nå skal jeg holde meg på landjorda en stund. Kan være greit å huske på støttestrømper, drikke mye vann + bevege seg litt under flyturen.
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 skjekk ut flylegen.no (eller .com .. husker ikke) der er alll info man trenger om å fly mens man er gravid
Kæmma og trultene Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Takk for svar!! Da gjenstår det bare å teste seg he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå