snart_mammatil3 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Lurer bare på hvordan dere har det,er selv bare 5 uker på vei,men føles ut som det er 16-17 uker. Og har fryktelige mens smerter (i rygg og mage) og magen forferdelig oppblåst. Flere som deler dette? har ikke følt meg gravid i de to første sv.skapene før ganske sent, og har heller aldri hatt noen plager tidlig i sv.skapet.Denne gangen føles det helt merkelig ut..
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Her ventes nr. 3 i April. Jeg er oppblåst i magen og ser ut som jeg er flere mnd. på vei (er bare i den 10. uka enda) og har vondt nederst i ryggen og nedover høyre skinka og beinet. Hadde bekkenløsning den første gangen, men ingen sånne plager den andre gangen. Jeg håper på at dette går over snart er litt kvalm også, men ikke så voldsomt at jeg kaster opp heldigvis. Brekker meg litt da jeg kjenner slim bak i svelget og da jeg pusser tenner etc. men har til gode å kaste opp enda heldigvis. Brystene mine er like ømme som de var første gangen. Kan nesten ikke svinge rattet på bilen en gang uten å få gørvondt.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg skal ! Har to flotte barn, født i 2002 og 2007. Har mistet to ganger, så er faktisk gravid for 5.gang! Føler meg som en traver ! Er 7 uker på vei, og har en del symptomer. Det symptomet som kom først var faktisk bekkensmerter, det kom allerede før uke 4 - leeenge før jeg testet positivt. Har hatt litt med de andre, men ALDRI så tidlig som nå. Er svært spent på hvordan dette svangerskapet blir. Kjempehyggelig å høre fra flere som venter nr 3 !
casandra1980 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Venter også nr 3:) Symptomene mine er: *Ømme bryster *Forferdelig kvalm og kaster opp *Trøtt som en dupp,sover nesten hele dagen *Mangler energi,huset står på halv åtte nå *Og bekkensmerter..som kom helt plums på. Er i uke 8+6 nå.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jepp, jeg venter også nr.3. Jeg er: kvalm m/oppkast (ikke hatt de andre 2 gangene) skikkelige mens-smerter (må sjekke mange ganger daglig fordi jeg er sikker på at mensen har kommet ) Trørr så det holder... sove, sove, sove
guttemams 04*05*09 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Venter nr 3 og:) Symptomer: Kvalme(begynner å gi seg heldigvis) TRØØØTTTTT- kunne sovet hele dagen hvis jeg fikk lov Ømme bryst, og større bryst Fått mage faktisk, ser ut som eg har lagt på meg, oppblåst og gleder meg til magen blir litt fastere gitt Sur og lei meg for ingenting Bekkensmerter, hadde bekkenløsning med 2.mann og håper å unngå det nå...
Niva Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Venter nr 3 i mai, er ca 6 uker på vei Har ikke så mye plager enda, bare veldig trøtt. Jeg var veldig kvalm med de to første, men ingen kvalme forløpig. Har to jenter
*nurket* Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Hei hei alle sammen:) Venter også nr 3, har to gutter fra før. er ca 7 uker på vei og har slitt med mye menssmerter, men ser ut som de har gitt seg nå (bank i bordet) Kvalmen har imidlertid meldt seg og magen ser ut som en 5 måneders mage:) oppblåst som bare det, ikke bara bare å skjule den!!! Ellers er jeg treeeeeeettttt som bare det, benytter enhver anledning til en liten blund...
Sæssan Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Samme her! Er ca 5 uker på vei, murrer i ryggen og oppblåst i magen. Heldigvis er ikke kvalmen kommet snikende ennå, men den kommer vel ;-) Lykke til !
jeg fant firkløvern Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Jeg venter nr 3:) Er i min 6 uke. Har egentlig ikke kjent noe spesielt til symptomer annet enn at mensen ikke kom, og magen min er veldig oppblåst, selv om jeg har spist fornuftig de siste ukene. Kjenner av og til litt stikking i brystene. Har bare kjent bittelitt kvalme, så den er nok på vei. Ellers så har jeg hatt mye energi og er veldig tilfreds med at vi mest sansynlig skal få en liten baby i hus
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 jeg venter også nr 3 har to gutter fra før av.født 2006 og 2003. I de to første svangerskapene var jeg ikke kvalm. men da hadde jeg sinsykt med bekkenløsning og låsning. det var grusomt. Nå er jeg 10 uker på vei og veldig kvalm, lavt blod trykk og.. så det svimler for meg hver gang jeg reiser meg. men bekkenløsning har jeg ikke merket noe til enda...
snart_mammatil3 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk for alle svar:-) Det var utrolig betryggende å høre at det er fler som har det slik:-) Lykke til alle sammen, vi får alle pleie og ta vare på oss selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå