Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Når diskusjonen virkelig begynner å bli spennende? Jeg er f.eks veldig interessert i å høre hva den/de anonyme hva de vil definere en bordbønn for siden de ikke mener dette er et religiøst rituale...?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Kanskje fordi de har et liv utenom dib? Ikke alle som gidder å sitte her hele kvelden,hver bidige dag,slik du gjør. Vil ikke mannen din snakke med deg?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Nei, han snakker med foreldrene sine akkurat nå, hehe... Jeg for min del tror nok det har mer med å gjøre at de slipper opp for gode argumenter, men kunne jo vært interessant å få noen svar likevel.
prekæs Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har bekjente som er human etikere, de døper ikke ungene sine, men feirer jul på tradisjonelt vis. Aldri hørt ett ord om noe alternativ, og fikk faktisk en engel i vertinnegave en julaften. Folk går vel ikke rundt å tar så inn i granskauen standpunkt til alt i hverdagen? Må jo være skikkelig slitsomt. De er forresten noe av de hyggeligste menneskene jeg kjenner og var selvfølgelig i både dåp og konf her, som jeg var hos dem på navnefest. Ser heller ikke på dem som dobbeltmoralske. Bordbønn er ett religiøst rituale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå