Skravlemamman Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 en tidligere leieboer til å bytte adresse. Han er kommet skikkelig ut å kjøre, og driter fullstendig i det selv. Kan jeg forandre adressen hans hjem til hans foreldre ( det er selvf greit for de), eller er det noe man bare har lov til å gjøre selv. Personen er voksen. Huff vanskelig dette, men vi kan bare ikke ha hans adresse hit til oss.......what to do?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ring til folkeregisteret og spør hvordan dere bør gå frem. (de ligger sikkert under en eller annen etat, men jeg kommer ikke på hvilken sånn i farta)
tvkrus Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 bare gi beskje til post kontoret ditt at vedkommene ikke bor der lenger og at du ikke vil ha posten hans. eller bare kryss over adresse feltet og skriv ukjent retur ,ol og døtt posten i en sån rød postkasse
Skravlemamman Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Ja det var lurt, regner liksom ikke med at vi er de eneste som har opplevd dette;-)
Skravlemamman Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 tvkrus - jo, men det er jo adressen hans i folkeregisteret jeg ikke vil ha her. Den må jeg bare få endret. Posten er i og for seg ikke problemet. Spørsmålet er om jeg har lov til det uten hans samtykke når det er jeg som eier boligen:-)
tvkrus Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 denne gir deg kansje svaret http://www.skatteetaten.no/Templates/Brosjyre.aspx?id=5161&epslanguage=NO&chapter=9917#kapitteltekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå