tussi29 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det noen som har det? Har veldig lyst til å kjøpe en sort sofa i mikrofiber fra Bohus, Living-serien. Vi har to små barn.
It's all about me Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg sitter i nøyaktig den sofaen nå ) Positivt: Er super enkel å holde ren. Flekker er bare å vaske av med en lett fuktig klut. Alt går bort av gulp og andre ekle flekker, like enkelt som på skinn. Men i motsetning til skinn er den var og ikke klam.... Negativt: Smuler er umulig å børste bort med en tom hånd, da blir de bare dyttet noen mm bort. Det må en klut til, men tør microfiberklut gjør den jobben på 1 2 3. Dette er en noe jeg gjør hver kveld da alle smuler kjennes godt og jeg får helt noja av den minste lille.
tussi29 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Supert! Men er det den sorte du har? Hvor gammel er den og hvordan holder stoffet seg over tid? Den sofaen vi har nå ser så jævlig ut, orker ikke kjøpe ny sofa hvis den blir stygg med det samme.
It's all about me Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Det er den sorte ja, knallstilig synes jeg. Den er litt over to år gammel og ser som ny ut når jeg har nyavtørkede puter, he he. Eneste dumme med den er at puten i sjeslong- (hvordan det enn skrives...) delen sklir litt ut og må rettes på innimellom.
tussi29 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Takk skal du ha. Da er det bare å løpe og kjøpe! Den er på salg til 10000 kr. nå;o)
It's all about me Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jupp,løp og kjøp, he he. En helt grei sofa for en billig penge. Perfekt til barnefamilier som vil ha det fint uten å være hysterisk med tanke på møblene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå