Kæmma og trultene Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Igjen er jeg på overtid - to dager idag og ingen tegn til tanta enda... Men jeg tør ikke teste heller, for jeg vil jeg vil !!!! Og blei så skuffa sist da det var negatv....huff og huff....
Bare™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg er også på "overtid", men HAR testet mange ganger. Like negativ alle gangene.. Venter og venter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå