ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er 6+1 i dag, og har blitt forkjølet. Tett i nesa, men har nok ikke feber. Er bare sliten... Det jeg lurer på, er om dette kan være farlig for embryoet?? Jobber i barnehage, og kan jo ikke unngå å være på jobben i 9 mnd heller, bare fordi jeg er engstelig for om sykdom er farlig, når jeg ikke føler meg dårlig.... Dessuten har vi en sykmelding på avdelingen allerede... Noen som vet??
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei du! Er ikke farlig for bebisen om du er forkjøla, nei. Den tanken må du kaste fra deg med en gang. Er utrolig hvor mye de tåler, skjønner du. Da er det verre med forkjølelse når bebisen er nyfødt! Når jeg var gravid med nr 1, var jeg konstant forkjøla og dårlig. Begynte å jobbe i b.hage da, og fikk alt som var av sykdommer. Jenta mi er i "topp stand", og har ikke tatt skade. Hadde alt sånt vært farlig for alle fostrene, så hadde vi ligget på isolat hele gjengen!!!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Da jeg gikk gravid 2. gang var jeg kjempe tett og forkjølet i 1. timester og i 3. trimester fikk jeg kikhoste. Ingen medisiner pga graviditeten, men fikk cosylan hostesaft selv om den er veldig sterk. Babyen ble en fantastisk flott gutt som er frisk og rask.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Var som jeg regnet med da. Ble forresten ikke værre heller, bare bedre og bedre utover uka. Men så kom denne dumme kvalmen da.... Æsj... Er akkurat 7+0 i dag, og hadde håpet jeg skulle slippe unna... Har heldigvis ikke merket den særlig i helga, men både torsdag og fredag måtte jeg spy på jobben... Jaja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå