Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 hvor når mellom EL og IKM egentli fester egget seg?
Babyønske �� Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Egget fester seg 6-8 dager etter EL. Festeblødning er det langt i fra alle som får. Jeg har ikke sett en bloddråpe siden siste menstruasjon. Så tror ikke du skal gå å vente på den akkurat. Men de som mener de har festeblødning får den vel en gang fra egget fester seg og til IKM
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 jeg blør pitte litt no sjønner du, å syns det er rart om mensen kommer fire dager for tidli.... men tørr ikke håpe for mye...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 oi oi oi Så spennede Jeg venter på IKM til mandag, og håååper nesten det kommer et tegn til festeblødning i løpet av et par dager:) Har du noen andre symptomer eller? Lykke til! Håper spira sitter
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 har hele lista med symptomer, kvalm, veldig oppblåst(det har gitt seg no) skikkeli ømme pupper(har også gitt seg no) jeg kan forsette ganske lenge.. men alt kommer å går liksom!! tørr ikke håpe, men har så fryktlig lyst;) har du noen symptomer? krysser fingrene for oss begge jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå