Gå til innhold

Dere som er rundt uke 13-14....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vises magen deres mye?? Min er veldig stor,skikkelig kul har jeg allerede fått.Er andregangsfødende jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 14+1 og fikk første spm i går om det var noe i magen min... Så regner med at det synes litt. Vel og merke var spm fra en som kjenner meg rimelig godt, og jeg er ganske tynn i utgangspunktet, men magen buler skikkelig. gleder meg til å kjenne liv der inne!

Skrevet

jeg er 13+2 og min mage ser ikke gravid ut...:-)

Skrevet

Er 13+5, og ja magen min syntes. Nå er jeg ingen sylfide fra før av, men nå går det ikke an å holde den inn lenger;) hehe og den er hard.

Skrevet

hei, er 13+6 og venter nummer 3...har fått mage og må bruke gravidebukser! er litt større nå enn med nummer 1 og 2 ja! sånn er det. jeg nyter magen og de små "boblene" til liv på kvelden...

Skrevet

Magen vokser! Men det føles egentlig som om den bare er oppblåst. Men jeg ser jo det at min lille søte bilring vider seg ut og blir breiere, og kiloene har ikke kommet enda:D Jeg er avslørt av kunder på jobben!

er drøye 14uker..

Skrevet

begynner å lure litt her nå... siden jeg er nå 13+3 og det ikke viser i det hele tatt??? er det normalt?

å et spm til.. i går kjente jeg noe i magen, noen luftbobler eller hva det var, har ikke hatt sånn før... har kjent luft i magen før, men det har ikke kjentes slik ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...