Gå til innhold

Spor av blod i utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har opplevd brun utflod under svangerskapet?

Jeg er i 13/14 uke (de ligger en uke foran her i barnimagen, ikke sant?) og hadde spor av blod i utfolden i helga. Får ikke noe ordentlig svar på om det er grunn til bekymring, får bare beskjed om å se an videre utvikling.

Jeg vil gjerne høre om det er noen som har hatt dette og som har født normale friske barn, jeg vet at dette selvfølgelig kan være første tegn på abort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spor av blod er som regel ikke farig,usk det er mye som skjer i kroppen, og livmoren blir mer blodfylt.

Får du derimot magesmerter og blør mer, bør du ringe lege.

Skrevet

Jeg er 15+3 og har hatt litt spor av brunt i utfloden to ganger. Ingen av gangene har det vært noe farlig, men det er jo ekstremt ubehagelig og man tenker jo automatisk det verste.. Begge gangene var jeg totalt utslitt og hadde anstrengt meg altfor mye..

Legen sa til meg at det var helt vanlig med litt blod da livmoren vokser

konstant og baner seg vei. Dermed brister det mange blodkar underveis.

Så lenge du ikke blør friskt blod tror jeg du bare kan slappe av. Kanskje legen vil høre etter hjertelyden hvis du er veldig bekymret?

Lykke til!!

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar!

Jeg skal til jordmor på mandag, så jeg har egentlig valgt å ikke å stresse meg opp, men og tenke at alt er bra!

Etter noen dager så er jeg heller ikke så redd, men det er bare litt ubehagelig med en gang man finner blodspor i trusa...

Tusen takk igjen, jenter! Lykke til videre med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...