Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 såå deilig,har gått å gruet meg for dette...hadde skikkelig rift m førstemann,og fikk den gang beskjed om at jeg nok ikke fikk lov til å føde vaginalt en gang til!!men det får jeg altså alikevel....føder gladelig en gang til,så lenge jeg slipper å bli skjært opp... også slipper jeg også å gå lenge over,bare jeg er et par dager over så setter de meg igang:)deilig;)
@nneliten Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Nå er det leeenge til jeg skal føde igjen, men jegmå si jeg alerede tenker litt på det - vanlig fødsel eler keisersnitt... Hadde også alvorlig rift v 1. fødsel (3b). Det var vel aldri noen reell diskusjon i fht. keisersnitt v 2. fødsel. Fikk også rift v 2. fødsel, 2.grad. Venter nå nummer tre, og er veldig spent på hva som blir løsningen for meg... Hadde tross alt en mye bedre fødsel andre gang, men synes jeg har hatt mer plager i etterkant likevel. Jeg er ikke spesielt stor fan av operasjoner - MEN samtidig ønsker jeg ikke å måtte sponse Tena Lady resten av livet heller... Ønsker deg uansett lykke til med neste fødsel!!!
@nneliten Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Beklager skrivefeil i innlegget over... jeg KAN regler om dobbel konsonant og orddeling, men det gikk litt fort i svingene her... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå