Alba44 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Bare gled deg! Jeg er storfornøyd med min ))
Monajenten Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Takk:-) Nei, på Eplehuset:-D Har ikke tålmodighet til å vente;-) Og så har vi fått første skikkelige oppgave på skolen i dag, så jeg skulle helst hatt den allerede;-)
Monajenten Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for link, men har allerede sjekket det ut:-) Får 6 % av å bestille på nett, og 5 % i butikken, og det utgjør ikke mer enn 120 kr. Det ofrer jeg for å få den imorgen:-) Men tusen takk likevel:-D
skorpionfruen Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Veldig fornøyd her også, men herregud det var uvant i negynnelsen. jeg har ikke akkurat vært en datanerd for å si det sånn. Vi har en mac og en pc og jeg bruker de om hverandre alt etter hva jeg skal gjøre.
Monajenten Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Den jeg skal kjøpe koster 11999,- men jeg får da 5 % rabatt.
Monajenten Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 Nei, men veldig snilt likevel:-D Rabatt er alltid bra;-) Og dessuten så ser jeg at de hadde rabatt på Shuffle også, og den skal jeg kjøpe i gave:-D
Fuckin' Cool Bitch Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Det går jo an å få Pc på Mac maskinen og, bare så du vet det. Det har en kompis av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå