Gurine Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har et epletre som er fullt med epler, og nå har mange begynt å falle av, så er vel på tide og høste inn noen. Men dette er sånne epler som ikke holder noe særlig innendørs. De blir fort brune., og er litt sure på smak. Vet ikke om de egentlig egner seg til å lage noe av de. Men kanskje noen har noen gode tips eller oppskrifter, så kan jeg gjøre et forsøk
Alba44 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Lag eplemos til barna dine. Jeg lagde en stol kjele til sønnen min i helga, og han er veldig glad i det Kan spises som mellommåltid, dessert eller blandet i grøt f.eks.
tvkrus Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 eplekake eplemos med litt kanel legg eplebittene i vann med litt salt eller c-vittamin mens du skreller så blir de ikke så brune eplesaft eplegrøt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå