Xzux Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg har en gutt på snart 17 mnd fra før og er 8 uker på veg med ny spire... Det var ikke planlagt å jeg lurer veldig på hvordan dette kommer til og bli... Blir akkurat 2 år mellom de da... Syns det er veldig tidlig egentlig...;/ Lillegutt er veldig trassen om dagen også og je gtenker med gru på hvordan det blir med to...... Noen med erfaring?
kivs Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Mine 4 første barn er veldig tett. Mellom nr 1 og 2 er det 2 år og 10 mnd noe som jeg syns er for lang tid. Mellom nr 2 og 3 er det 2 år og en dag. Mellom nr 3 og 4 er det 18 mnd. De har alltid noen å leke med og jeg har bare positivt å si om det å ha barn tett. Søskenkjærligheten er der jo og noe krangling blir det jo. Du har masse å se fram til med to tette. Så blir du jo fort ferdig med småbarn også. Jeg fikk nr 5 i april og venter nr 6 i april neste år. Blir 12 mnd mellom de to. Gode leke kamerater og så er det godt å ha søsken som er jevngamle. Ønsker deg masse lykke til. Du har så mye fint som venter på deg.
svima fra Telemark... Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Heisann du!!!! Jeg har ei tulle på 4,5 mnd og er 11 uker på vei med nestemann.. Blir 11,5 mnd ca mellom.... Tenker positivt og vet at det bare må gå bra.....
Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 har to jenter med 15 mnd mellom. De er nå 3 og 2 år og verdens beste venninner. har aldri angret et sekund på at jeg fikk dem tett, og nå er jeg 11 uker på vei med nr 3, så det sier vel sitt om at jeg ikke har latt meg skremme:)
Fjerdemann på vei Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Mine to første skiller 21 mnd, og nr to vil være litt over to når tredjemann kommer. Jeg synes det var supert å ha de første så tett. Da sov fremdeles eldstemann, slik at jeg fikk noen pauser i løpet av dagen. Spesielt siden de etterhvert begynte å sove samtidig. Minsten var ikke mange mnd før de hadde stor glede av hverandre, og de er veldig gode på å leke med hverandre. Selvfølgelig er det litt trass med eldstemann, men det ville det vært uansett om han hadde søsken eller ikke.Og minsten lærer kjempemasse av eldste. (Både positivt og negativt da, men mest positivt) Det er jo litt mer jobb å komme seg avsted, og det blir litt høyt støynivå til tider, da mine er VELDIG aktive, men stort sett går det veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå