*Timulia* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som vet når man skal begynne å gi vann som drikke til babyer? Min gutt på 4,5mnd får nå et måltid grøt, bør han da få vann ved siden av?
BettyBoob Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 hvis han får pupp/mme ved siden av grøten trenger han ikke vann jeg begynte å gi sønnen min vann ved siden da han var 4 mnd, men det var kun fordi det var 30 grader ute hele sommeren....
*Timulia* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Får ikke MME det måltidet han får full posjon med grøt. Det burde han kanskje få? Får MME de andre måltidene?
snartmammapåny Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Bør få pupp eller vann om han spiser et helt måltid og ikke trenger mme i tillegg. Om han bare spiser litt kan han få pupp eller mme til.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg gir grøt (laget av mme) med vann ved siden av....
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Vi gir MME før hvert måltid og noen slurker vann på tuttekopp til maten.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Han er forresten 7,5 mnd, men begynte når han var rundt 5 mnd tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå