skorpionfruen Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Veldig godt, de er fantastiske rett og slett
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Sånn midt på treet tenker jeg (har bare svigermor da). Vi er veldig forskjellige både i bakgrunn, personlighet og interesser, men sett i forhold til det har vi et godt forhold. Men ikke noe "venninne-forhold" - det har jeg i så fall med min egen mor )
ZZzZzzZ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 suuupert forhold til svigerfar...sånn passe til svigermor...(dem er skilt da)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Veldig godt!!! Kjempe gode svigerforeldre har jeg =))
Gjest Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 I forhold til mange her inne har vi et kjempeforhold ;-) Går litt bedre over ens med svigerfar og samboeren enn jeg gjør med svigermor, men det er nok fordi jeg og svigermor er nokså forskjellige. Mens jeg og svigerfar er litt av "samme ulla". Vi ler av de samme tingene og har stort sett felles verdier og verdisyn. Min kjære er lik sin far av personlighet ... hadde han vært lik mora hadde det blitt noen heftige konfrontasjoner. At svigermor og -far engang har vært gift er for meg totalt uforståelig... de er totalt forskjellige. Men for all del, begge er mennesker det fint går an å prate med og som er hyggelig selskap f.eks til middag eller en kopp kaffe :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Helt ok, ikke sann at jeg ringer og hører hvordan det går og sann. Snakker fint sammen om alt når vi er sammen- de her eller vi stikker innom de. Men har vært der noen ganger alene (uten mann og barn) hos svigermor og tenkt at jøss hun er jo hyggelig å være sammen med jo.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Helt ok, ikke sann at jeg ringer og hører hvordan det går og sann. Snakker fint sammen om alt når vi er sammen- de her eller vi stikker innom de. Men har vært der noen ganger alene (uten mann og barn) hos svigermor og tenkt at jøss hun er jo hyggelig å være sammen med jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå